torstai 18. huhtikuuta 2013

20 faktaa minusta

1. mun nimi on jonna
2. oon seiskalla
3. tykkään eläimistä
4. oon 160cm pitkä
5. tykkään valokuvaamisesta
6. omistan oman kameran
7. tykkään lenkkeilemisestä 
8. oon ujo, mutta tutustun usein helposti uusiin ihmisiin
9. oon brunette
10. mulla on paljon hyviä kavereita
 11. mutta pari on tositosi hyviä !
12. oon blogannu ehkä n. puol vuotta (?)
13. yritän postata mahdollisimman usein!!
14. mutta en postaa jos ei oo asiaa ja kuvia
15. muokkailen joskus vähän kuvia, mitä laitan blogiin
16. oon tutustunu tosi mukaviin ihmisiin ylä-asteella
17. mun pitäs tällä hetkellä olla lukemassa maantiedon kokeeseen
18. musiikki piristää monesti mun päiviä jos on huono päivä!
19. myös kaverit piristää mun päivä monesti jos on huono päivä!
20. haluisin lukijoita, jotka lukee postauksia, eikä turhaan oo listalla :p

-Jonna

24 kommenttia :

  1. kiva postaus & oot nätti !
    sul on tosi kauniit silmät :)

    VastaaPoista
  2. Oot tosi kaunis, kiva postausidea! :)

    http://takemetoinfinity.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. oot tosi nätti :) kiva postaus, tää tausta sopii kivasti sun blogiin! olisinpa mäkin 160 cm :s en oo ihan vieläh (y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos :)! mää haluisin taas olla vähä lyhyempi :D

      Poista
  4. ihana postaus ! oot kivoja faktoja keksiny itestäs (;

    VastaaPoista
  5. Oot nätti, kiva postaus + kuvat <:

    VastaaPoista
  6. kiva postaus (--: ihanat hiukset sulla :o

    VastaaPoista
  7. Oot nätti :--) Toi ensimmäinen kuva on ihana ! :--)
    Mäki teen aina jotain ihan muuta jos pitäs lukee kokeisiin :D

    VastaaPoista
  8. mielenkiintoinen postaus, mikä oli tosi kiva lukea kokonaan :)

    VastaaPoista
  9. ääh oot nätti. Jaah tää postaus oli kiva lukea alusta loppuun, ei ollu siis tylsä :)
    voisinpa ehdotella että teksitkö mydaytä tai jotain meikkipostausta jossakin välissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos :-) kiva että tykkäsit! varmaan teen jossain välissä jotain erikoispostausta :-)

      Poista
  10. Vastaukset
    1. keskitän ne varmaan tänään, jos saan keskitettyä ku en saanu kuvien kehyksiäkää pois ku ei löytyny sitä koodia... :/

      Poista
  11. Monia faktoja jotka pätee myös muhun, ja kivoja kuvia susta:)

    VastaaPoista
  12. Tää oli tosi kiva postaus! :) oot tosi nättikin. ♥

    VastaaPoista