tiistai 21. toukokuuta 2013

kun sä pyysit mua lähemmäs, ja mä nautin joka hetkestä, ja tunsin kuinka kesänaurinko lämmittää, mut tiesin kuinka kylmä käy, jos et sä mun viereeni jää

DSC09397 DSC09251 DSC09222
DSC04472 DSC04364 DSC04279 Aurinkoa, lämpöä, jäätelöä, kuvailua, vanhojen kuvien penkomista, iloa, angstaamista, kavereiden kans olemista, herkuttelua ja paljon muuta on kuulunu mun lähipäiviin! Ihanan lämmintä ollu nyt viimesen viikon, toivottavasti kesällä on yhtä lämmin tai lämpimämpi. Viikonloppuna ois tarkotus nakata talviturkki, saa nähä uskallanko..:D Mulla ei oo nyt oikee mitään asiaa, mutta postailen viimestään viikonloppuna! ps. kiitos kaikille 80 lukijalle, teen kysymyspostauksen mahdollisimman pian (:
-Jonna

7 kommenttia :

  1. Ihan sika ubee banneri, ja muutenkin teksti on sujuvaa ja helppolukuista.
    Kuvat selkeitä ja laadukkaita, ja sulla on ihan sika hienot kengät! :)
    Tykkään, liityin.
    http://blogsfromviivi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Siis ehkä yks upeimmista blogeista mitä oon nähny! Tosi selkee mut silti mielenkiintonen! :-)

    http://thisisournightblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii, kiiitoos <3 piristit mun päivää toosi paljon :)!

      Poista