perjantai 10. toukokuuta 2013

HAASTE

Eli oon nyt pariin otteeseen saanu haasteita ja tällä kertaa päätin tehdä tän, ku sain taas tässä vasta, oisko
ollu eilen(?). Oon siis saanu enemmän kuin yheltä haasteen, joten en laita blogeja tähän keneltä haasteen sain.

Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:
1. Haluisin vähä lyhyemmät jalat.
2. Tykkään tosi paljon valokuvaamisesta!

3. Rakastan JB:tä ♥!

4. Unelmoin tosi monesta asiasta, ehkä vähä liikaaki.. :D

5. Mutta silti suurin unelma on nähä joskus JB ♥
6. Jos oon sad piristyn monesti, jos kuuntelen hyvää musiikkia..
7. Myös pari kaveria saa mut tosi pirteeks yleensä, jos oon sad x)
8. Mulla on ollu aika kauan nyt ajatukset iha sekasi... :o
9. Inhoon maantietoo, historiaa ja uskontoo..!! :D
10. Rakastan kesää ja toivon että tästä kesästä tulee unohtumaton x)♥
11. Aijon käyä tänään kaupassa :):) :DDD


11 kysymystä minulle:


1. Olet kai katsonut Bambi elokuvan? Itkitkö, kun Bambin äiti kuoli? oon kattonu mut en muista mittää:D

2. Mitä haluaisit harrastaa, mutta et jostain syystä harrasta? tanssia kai :D
3. Minkänäköinen on unelmiesi puoliso? emt :o
4. Jos jäisit auton alle, mikä olisi todennäköisin syy siihen? emt:D
5. Mitä olet viimeksi ostanut? varmaan sipsiä 8)
6. Lemppari irtojäätelö makusi? lakritsi !♥
7. Pidätkö naurustasi? en... 
8. Miksi kirjoitat blogia? koska mun mielestä bloggaaminen on kivaa:-D
9. Miten vietät viikonloppusi mieluiten? kavereiden kanssa ja kattoen leffaa :)
10. Kuka on sinulle tärkein ihminen? perheenjäsenet, sukulaiset ja kaverit♥ (ei oo yhtä tiettyä)
11. Miksi ja milloin viimeksi olet ollut ylpeä itsestäsi? ku sain terveystiedon kokeesta hyvän numeron :DD


Kysymykset haastetuille:


1. Kuka on lempilaulajasi?

2. Luetko useita blogeja?
3. Onko sulla hyvä itsetunto?
4. Onko sulla unelmia?
5. Jos on, mitä?
6. Oletko koskaan seurustellut?
7. Millon viimeksi itkit?
8. Onko sinulla yksi paras kaveri vai monta hyvää?
9. Mikä on sun lempiherkkusi?
10. Oletko mielestäsi kaunis?
11. Miksi alotit bloggaamisen?




En haasta ketään, tän hasteen saa ottaa täältä, jos haluaa !! :-)


-Jonna

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti