tiistai 14. toukokuuta 2013

INFOA

Heei! Sori kuvien määrä, mutta ei mulla oikeestaa oo asiaa, tulin vaa laittaa pari mustavalkosta kuvaa. Huomenna tai ylihuomenna varmaan tulee sitte parempaa postausta! 
Mutta kuitenki asiaan.. Oon muokannu nyt vähä tätä ulkoasua ja muokkaan vielä vähän kunhan kerkeen. Teitä lukijoita on siis jo 71! En ois uskonu, että näin nopeesti saan 71 lukijaa (varmaan jotku kyllä edellisestä blogista.)! Sitte ku on 80 lukijaa, teen erikoispostausta ja aattelin tehä jonku elämäni aakkoset postauksen tai kysymyspostauksen! :) Sitte ku on 100 lukijaa, saatan tehä my dayn kuvilla.. Tekisin mielummin videolla, mutta ei oo kameraa, jolla kuvata videoo.. (pokkari ois, mutta ku siirtää koneelle videon, laatu on kauheen surkee..) Yritän nyt parannella tätä blogia ja parempia kuvia tulee kuitenki kesällä, ku enemmän aikaa kuvata ja aiheitaki enemmän. Mua ärsyttää noi kuvien välikoko, mutta en saa pienemmäks, ku blogger ei anna muokkaa sitä koodia :/.. Kertokaa siis mulle, mitä voisin tässä ulkoasussa vielä muokata ja muutenki koko blogissa!! Ja että teenkö elämäni aakkoset postauksen vai kysymyspostauksen, ku on 80 lukijaa ?
Anteeks, toi teksti oli sekavaa, mutta ei kerkee nyt kirjottaa kauheena, joten moikka <3

4 kommenttia :

  1. Tee kysymyspostaus!:)♥
    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekki oon enemmän sen puolella:D mut jos teen kysymyspostauksen niin jossain välissä tulee elämäni aakkoset postausta :-)

      Poista
  2. se elämäni aakkoset ois tosi kiva :) ja mun mielestä sun ei tarvitse muokkaa tätä ollenkaa, tää ulkoasu on just ihana tällasenaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mun mielestä tästä puuttuu jottai :DD mutta kiitos <3

      Poista